Volkswagen w nowej kampanii pokazuje "świat jutra" (wideo)
“Tomorrow’s World” to hasło nowej kampanii reklamowej koncernu Volkswagen.
Seria humorystycznych spotów pokazuje, czym będzie wypleniony "świat jutra". Będą imprezy, kąpiele w oceanie, podróże, śmiech i wspólne spędzanie czasu. Jednak to, co niezmienne, to my sami i nasze zachowania oraz postawy - także za kółkiem.
W kampanii reklamowane są modele Volkswagen T-Roc i T-Cross. Wszystkie spoty można oglądać w internecie
Kampanię przygotowała agencja DDB Paris. Produkcją i postprodukcją zajęło się studio Maul Production, za udźwiękowienie odpowiada Studio 5.
Volkswagen przedstawił niedawno nową strategię na trudne czasy o nazwie " Accelerate". Stawia w niej m.in. na innowacyjne rozwiązania oparte na nowoczesnych technologiach oraz elektryfikację pojazdów. Do 2030 roku udział modeli z wyłącznie elektrycznym napędem w ogólnej sprzedaży marki ma wzrosnąć w Europie do ponad 70 procent – oznacza to jej podwojenie w stosunku do dotychczas planowanego udziału w wysokości 35 procent.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen w nowej kampanii pokazuje "świat jutra" (wideo)