SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VML Poland będzie promować IKEA Retail w internecie

Agencja VML Poland zajmie się planowaniem i realizacją projektów internetowych oraz kampanii regionalnych dla IKEA Retail w Polsce. Drugim kluczowym partnerem marki w obszarze komunikacji marketingowej pozostaje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która odpowiada za komunikację ATL.

Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku. Agencja VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu obejmującym przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki.

Propozycja strategiczna VML Poland otrzymała jedną z najwyższych ocen i agencja zajęła wysokie, drugie miejsce. Wówczas IKEA wybrała do współpracy agencję Saatchi&Saatchi IS.

- Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki - komentuje Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce

Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która wdrożyła platformę kreatywną „Niech żyje dom”, pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.

Dołącz do dyskusji: VML Poland będzie promować IKEA Retail w internecie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misiu
no cóż, nie dziwię się, aż było przykro patrzeć co S&S robi dla Ikei
odpowiedź