VIVE promuje recykling produktów tekstylnych
Ruszyła kampania wizerunkowa Grupy VIVE, powiązanych ze sobą kieleckich spółek, z których główna - VIVE Textile Recycling zajmuje się recyclingiem tekstyliów. Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom we współpracy z projektantem mody Mariuszem Przybylskim i organizacją ekologiczną WWF Polska.
Akcje reklamowe będą realizowane w prasie, intrenecie i na nośnikach outdoorowych. Kampania ma promować inicjatywy, które budują świadomość ekologiczną, wspierają oszczędność wody i działają na rzecz poprawy środowiska naturalnego w Polsce. Projekt ma zwrócić uwagę na ogrom zużycia wody w produkcji tekstyliów i przedstawić rozwiązanie jakim jest pozyskanie tekstyliów z recyclingu.
Kampania będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych na terenie kraju oraz w prasie (w tytułach: „Forbes”, „Puls Biznesu”, „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Wprost”, „Rzeczpospolita”, „Forbes Life”).
Akcja będzie ponadto realizowana poprzez kampanie w Google, w serwisach społecznościowych, kanałach Grupy VIVE, social media (profil marek VIVE Textile Recycling, VIVE Profit Center, Mariusza Przybylskiego i WWF Polska na Facebooku i Instagramie) oraz w sieci sklepów VIVE Profit. Kampania potrwa do końca czerwca 2017 roku.
Kampania promuje torby wykonane z włókniny przygotowanej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Melanżowy filc na torby powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych z surowca dostarczonego przez VIVE Textile Recycling, spółki która jest liderem nurtu Textile Recycling i organizatorem projektu „Adaptacja”.
Do współpracy nad projektem „Adaptacja” marka zaprosiła Mariusza Przybylskiego – znanego projektanta, któremu torba zawdzięcza swój wygląd i ekskluzywny charakter oraz WWF Polska - organizację ekologiczną, której misją jest powstrzymanie dalszej degradacji środowiska naturalnego Ziemi i kształtowanie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą.
Polski oddział WWF realizuje programy środowiskowe, które wspierane są przez Grupę VIVE i projektanta Mariusza Przybylskiego, poprzez przekazanie całkowitego zysku ze sprzedaży toreb na ich realizację.
Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE.
Dołącz do dyskusji: VIVE promuje recykling produktów tekstylnych