UseLab uczył mBank komunikacji internetowej
UseLab przeprowadził szkolenie zespołu zajmującego się komunikacją mBanku w internecie na temat użyteczności i projektowania serwisów internetowych. Obie firmy planują dalszą współpracę w tym zakresie.
Przeprowadzone przez UseLab w pierwszej połowie września szkolenie osób zajmujących się komunikacją mBanku w internecie dotyczyło efektywnego tworzenia stron zorientowanych na użytkownika. W ramach minikursu odbyły się warsztaty z zakresu projektowania interakcji - od eyetrackingu do pisania scenariuszy - oraz dobrych i złych praktyk z różnych systemów bankowych.
- Dla mnie największą korzyścią było nauczenie się, jak ważne jest prototypowanie i wczesne testowanie na papierze zaprojektowanych modeli - relacjonuje Anna Pardała. - Szkolenia pokazały nam, jak jeszcze lepiej dostosować nasze serwisy internetowe do potrzeb użytkowników - dodaje Tomasz Lipiński kierujący w mBanku wydziałem marketingu internetowego i ecommerce.
mBank i UseLab przygotowują już program kolejnych szkoleń pogłębiających umiejętnościć w zakresie komunikacji w internecie.
Dołącz do dyskusji: UseLab uczył mBank komunikacji internetowej