Urodzinowe wydania 'Naj' wsparte kampanią
We wrześniu br. tygodnik "Naj" (G+J Polska) obchodzi 15. urodziny. W związku z tym wydawca wesprze trzy wrześniowe wydania pisma kampanią reklamową. Ukażą się one także z jubileuszowymi okładkami, na których pojawią się zdjęcia czytelniczek wyłonionych w konkursie "Zostań Twarzą Naj".
Kampania realizowana będzie w dzienniku "Polska", w radiu RMF FM, a także na łamach magazynów G+J Polska i w należącym do spółki serwisie Kobieta.pl. Akcja rozpoczyna się dziś i potrwa około miesiąca. Wspierać będzie wydania nr 37/38 (na rynku od dziś), nr 38 (w sprzedaży od 21 września) i nr 40 (28 września).
Dodatkowo do numeru 37/38 dołączona zostanie karta rabatowa uprawniająca do 15 proc.-owej zniżki w aptekach Dbam o zdrowie, zaś z numerem 39 kupić będzie można kupony rabatowe na zakupy w sieci hipermarketów Carrefour, sklepach obuwniczych Syrena i Ambra. Dodatkom towarzyszą plakaty w punktach sprzedaży objętych rabatami.
G+J
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydania 'Naj' wsparte kampanią