UPC promuje internet hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”
Wystartowała kampania promocyjna sieci UPC Polska pod hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”. Akcja jest prowadzona m.in. w radiu i mediach społecznościowych.
W najnowszej kampanii operator podkreśla, że według rankingu szybkości internetu zamieszczonego na portalu SpeedTest.pl, usługa internetu od UPC była najlepsza w 2016 roku.
Kampania jest prowadzona m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży UPC.
Na koniec września ub.r. UPC Polska miała 1,43 mln abonentów, o 14 tys. więcej niż rok wcześniej. Z usług telewizyjnych korzystało 1,21 tys. klientów, z internetowych - 1,09 mln, z telefonicznych - 631,9 tys., a łączna liczba jednostkowych usług (RGU) świadczonych przez firmę wyniosła 2,93 mln.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: UPC promuje internet hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”