Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci
Colian rozpoczął kampanię reklamową mini wafelków Grześki Tyci - nowości w portfolio. Akcję pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” przygotowały Just i Initiative.

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, bazujący na popularnym w internecie formacie unboxingu - otwieraniu produktu na oczach widzów wraz z recenzją.
Spot telewizyjny przygotowano w formacie 30 i 15 sekund. Emitowane będą do końca listopada na Polsacie, TVN-ie oraz stacjach tematycznych.
Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru reklamowanego produktu - mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków.
Za projekt i koncepcję kreatywną spotów odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative.
Dołącz do dyskusji: Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci