„Umów wizytę przez internet” - zachęca w reklamie ZnanyLekarz.pl (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Akcja - przygotowana przez firmy Ars Thanea i Starcom - jest prowadzona pod hasłem „Umów wizytę przez internet”.
Spot reklamujący ZnanyLekarz.pl pokazuje, że osobie potrzebującej pilnej wizyty u lekarza w jej umówieniu telefonicznym mogą przeszkodzić różne nieprzewidziane zdarzenia. Tymczasem po zarejestrowaniu się w promowanym serwisie umówienie się tam do lekarza jest znacznie łatwiejsze, szybsze i możliwe przez całą dobę.
- Chociaż za pomocą ZnanyLekarz.pl zostało umówionych już blisko milion wizyt, to serwis wielu osobom kojarzy się głównie z miejscem wymiany informacji o lekarzach i specjalistach. Chcemy, żeby dzięki kampanii telewizyjnej więcej pacjentów dowiedziało się, że w ZnanyLekarz.pl nie tylko wybiorą lekarza, ale także zarezerwują wizytę za pomocą kilku kliknięć - tłumaczy Piotr Bożek, dyrektor marketingu w firmie DocPlanner, do której należy ZnanyLekarz.pl.
Akcja zaczęła się 19 stycznia i potrwa pięć tygodni. Obejmuje TVP1, TVP2, TVN oraz kanały tematyczne, m.in. z oferty TVN i Polsatu.
Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Ars Thanea, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Umów wizytę przez internet” - zachęca w reklamie ZnanyLekarz.pl (wideo)