„Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej
11. sezon programu „Ugotowani” gromadzi średnio 1,35 mln widzów, o 180 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.
Jedenastą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 11 września br. Średnia widownia czterech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,35 mln osób, co przełożyło się na 10,91 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał drugi odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,43 mln oglądających.
Widownia trzech topowych odcinków „Ugotowanych”
Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | |
18-09-2016 | 1 433 700 | 11,35% |
02-10-2016 | 1 348 171 | 10,85% |
25-09-2016 | 1 259 125 | 10,52% |
Względem analogicznego okresu ub.r. „Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. Pokazane w okresie od 6 do 27 września ub.r. odcinki reality-show oglądało średnio 1,17 mln widzów, co przełożyło się na 9,10 proc. udziału w 4+ i 11,59 proc. w 16-49.
TVN w czasie emisji „Ugotowanych 11” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat nadający wówczas „Nasz nowy dom”, „Dwoje we troje” oraz „Wydarzenia”, co daje mu 14,62 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i początek „Rodzinki.pl”; 10,92 proc.), a czwarta - TVP1 (m.in. „Zatrzymaj chwile”, „Eurowizja junior” i „Jaka to melodia?”; 8,14 proc.).
W grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest Polsat, ale drugie miejsce zajmuje tutaj TVN. Dalej w 16-49 plasują się Jedynka i Dwójka, a w 16-59 TVP2 wypada lepiej od TVP1.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polsat | 1 804 213 | 14,62% | 753 840 | 16,07% | 1 076 932 | 15,37% |
TVP2 | 1 348 326 | 10,92% | 335 308 | 7,15% | 617 794 | 8,81% |
TVN - Ugotowani 11 | 1 346 641 | 10,91% | 680 482 | 14,51% | 889 168 | 12,69% |
TVP1 | 1 004 130 | 8,14% | 140 049 | 2,99% | 371 251 | 5,30% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej