Ubisoft klientem albo albo
Ubisoft dołączył do grona klientów agencji kreatywnej albo albo.
Ubisoft powierzył agencji albo albo komunikację marki na kanałach social media (Facebook, Instagram, Twitter), opracowanie digital contentu, a także realizację aktywności lokalnych.
Zespół albo albo odpowiada za komunikację zarówno znanych tytułów (Assassin’s Creed, Far Cry), jak również nowych gier wchodzących na rynek elektronicznej rozrywki (Hyper Scape, Roller Champions).
Zadaniem postawionym przed agencją w bieżącym roku jest przygotowanie kreacji do kampanii sprzedażowej marki w kanałach social media, jak również wsparcie komunikacyjne nadchodzących premier Assassin’s Creed Valhalla i Watch Dogs Legion.
Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Piotr Więcław, social media manager i Miłosz Jacyna, head of social media & content, który koordynuje pracę zespołu.
Poprzednio profile gier Ubisoftu w social mediach obsługiwała agencja Monday.
Dołącz do dyskusji: Ubisoft klientem albo albo