Sok pomarańczowy Tymbark reklamowany jako „naturalne źródło witaminy C” (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa soku pomarańczowego Tymbark (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Televisor, Juice i Starcom.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym wędrówkę w ślad za pomarańczami - od zerwania pomarańczy w sadzie, przez produkcję soku Tymbark, kupienie go w sklepie przez kobietę i wypicie przez jej dzieci. Potem mogą one bawić się na zewnątrz mimo złej pogody, co ma podkreślać, że sok pomarańczowy Tymbark to „naturalne źródło witaminy C”.
Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja reklamowa Bardzo. Klip nakręcił Łukasz Żal, wyreżyserował Justin Reardon, udźwiękowieniem zajęł się studio Juice, a posprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Sok pomarańczowy Tymbark reklamowany jako „naturalne źródło witaminy C” (wideo)
Ja pije syrop konopny z Rokitnikiem (dokładnie rok), to nie choruję - nie przeziębiam się, nie mam kaszlu, nie boli nie gardło. Wcześniej notorycznie się przeziębiałam, miałam ogromny katar, który ciągnął się przez dwa tygodnie. Przez ten rok byłam chora tylko raz, ale tego nawet nie można nazwać przeziębienie - kilka razy wydmuchałam nos, bardzo lekko bolało mnie gardło przez jeden dzień. Rokitnik jest bogaty w witaminę C jest jej więcej 20 razy niż w pomarańczach polecam syrop na wzmocnienie odporności i przy przeziębieniu znajdziecie tu konopiafarmacja.pl