Tymbark w kampanii promuje nową przekąskę Musly
Marka Tymabrk (Maspex) wystartowała z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli nowej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.
Nowa kampania Musów Tymbark jest kontynuacją komunikacji z jesieni 2022 roku, poszerzoną o informację dotyczącą nowości w portfolio – musów Musly, które są idealne „na duuuży głód”. Musly to batonik 170 g będący połączeniem zbóż i owoców.
W ramach kampanii odświeżono spot, który będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube oraz w social mediach (na nośnikach statycznych i digitalowych).
Za kreację kampanii odpowiada agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów - Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Tymbark w kampanii promuje nową przekąskę Musly