Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem
Podczas Świąt Wielkanocnych Polacy spędzili przed telewizorem średnio 4 godziny i 46 minut, o sześć mniej niż przed rokiem. Wśród głównych telewizji swój wynik w porównaniu do ubiegłego roku poprawiła tylko TVN.
Najchętniej oglądaną pozycją między 23 a 25 kwietnia był serial „Ranczo”, przyciągnął on 5,81 mln widzów (35,42 proc. udziału). Druga pozycja w wynikiem 5,4 mln przypadła „M jak Miłość”(32,5 proc. udziału). Pierwszy odcinek na żywo programu „X-Factor” TVN zgromadził 3,92 mln osób (24,66 proc. udziału).
Wielkanoc 2010 r.: “M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami
Wielkanoc 2009 r.: Święta Wielkanocne należały do TVP
Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu
Wielkanoc 2007 r.: Święta należały do Polsatu
Tytuł | Stacja | Data | AMR 4+ | SHR % 4+ |
RANCZO | TVP1 | 24-04-2011 | 5813172 | 35,42% |
M JAK miłość | TVP2 | 25-04-2011 | 5413176 | 32,51% |
SPORT | TVP1 | 25-04-2011 | 4837304 | 32,18% |
WIADOMOSCI | TVP1 | 25-04-2011 | 4394288 | 30,59% |
BARWY SZCZESCIA | TVP2 | 25-04-2011 | 4258283 | 26,08% |
TELEEXPRESS | TVP1 | 25-04-2011 | 3954381 | 38,35% |
JAKA TO MELODIA ? | TVP1 | 25-04-2011 | 3938110 | 31,24% |
X FACTOR | TVN | 24-04-2011 | 3922263 | 24,66% |
FAKTY | TVN | 23-04-2011 | 3534967 | 30,58% |
ZROBMY SOBIE WNUKA | TVP1 | 25-04-2011 | 3472994 | 21,18% |
W grupie 16-49 najpopularniejszy okazał się „X-Factor” (30,47 proc. udziału). Dalej znalazło się „Ranczo”(28,44 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Tytuł | Stacja | Data | AMR 16-49 | SHR 16-49 |
X FACTOR | TVN | 24-04-2011 | 2048654 | 30,47% |
RANCZO | TVP1 | 24-04-2011 | 1947865 | 28,44% |
M JAK miłość | TVP2 | 25-04-2011 | 1894049 | 25,38% |
ZROBMY SOBIE WNUKA | TVP1 | 25-04-2011 | 1645420 | 22,39% |
SPORT | TVP1 | 25-04-2011 | 1633201 | 26,20% |
PRZEPIS NA życie | TVN | 24-04-2011 | 1592808 | 24,44% |
PIENIADZE TO NIE ... | TVN | 25-04-2011 | 1519456 | 31,46% |
FAKTY | TVN | 23-04-2011 | 1496710 | 32,07% |
TYLKO MUZYKA | Polsat | 23-04-2011 | 1474116 | 24,33% |
BARWY SZCZESCIA | TVP2 | 25-04-2011 | 1432347 | 20,41% |
Najchętniej oglądaną stacją w badanym okresie była Jedynka. Wynik 18,18 proc. udziału okazał się jednak gorszy niż przed rokiem. Wśród ogółu widzów zyskała tylko telewizja TVN. W grupie komercyjnej poza TVN swój wynik poprawiła telewizja Polsat.
SHR % 4+ | ||
stacja | 23-25.04.2010 | 23-25.04.2011 |
TVP1 | 19,62% | 18,18% |
TVP2 | 17,81% | 16,16% |
Polsat | 13,32% | 13,30% |
TVN | 14,92% | 15,63% |
SHR % 16-49 | ||
stacja | 23-25.04.2010 | 23-25.04.2011 |
TVP1 | 17,32% | 15,04% |
TVP2 | 16,77% | 13,42% |
Polsat | 14,24% | 15,00% |
TVN | 17,08% | 19,10% |
Najwięcej czasu przed telewizorem Polacy spędzili pierwszego dnia świąt – 24 kwietnia. Oglądaliśmy telewizję przez 5 godzin i 7 minut.
data | ATV | data | ATV |
3-04-2010 | 04:19:17 | 23-04-2011 | 04:05:20 |
4-04-2010 | 05:00:26 | 24-04-2011 | 05:07:19 |
5-04-2010 | 05:16:16 | 25-04-2011 | 05:05:34 |
średnio | 04:52:00 | średnio | 04:46:04 |
Dołącz do dyskusji: Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem
Jeszcze miesiąc temu trąbiliście o świetnych wynikach Factor'a gdzie się tylko da. Kończy się jak zwykle, powiatowy musi ratować program.