SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem

Podczas Świąt Wielkanocnych Polacy spędzili przed telewizorem średnio 4 godziny i 46 minut, o sześć mniej niż przed rokiem. Wśród głównych telewizji swój wynik w porównaniu do ubiegłego roku poprawiła tylko TVN.

Najchętniej oglądaną pozycją między 23 a 25 kwietnia był serial „Ranczo”, przyciągnął on 5,81 mln widzów (35,42 proc. udziału). Druga pozycja w wynikiem 5,4 mln przypadła „M jak Miłość”(32,5 proc. udziału). Pierwszy odcinek na żywo programu „X-Factor” TVN zgromadził 3,92 mln osób (24,66 proc. udziału).

Wielkanoc 2010 r.: “M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami

Wielkanoc 2009 r.: Święta Wielkanocne należały do TVP

Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu

Wielkanoc 2007 r.: Święta należały do Polsatu

 

TytułStacjaDataAMR 4+SHR % 4+
RANCZOTVP124-04-2011581317235,42%
M JAK miłośćTVP225-04-2011541317632,51%
SPORT TVP125-04-2011483730432,18%
WIADOMOSCITVP125-04-2011439428830,59%
BARWY SZCZESCIATVP225-04-2011425828326,08%
TELEEXPRESSTVP125-04-2011395438138,35%
JAKA TO MELODIA ? TVP125-04-2011393811031,24%
X FACTORTVN24-04-2011392226324,66%
FAKTYTVN23-04-2011353496730,58%
ZROBMY SOBIE WNUKA TVP125-04-2011347299421,18%


W grupie 16-49 najpopularniejszy okazał się „X-Factor” (30,47 proc. udziału). Dalej znalazło się „Ranczo”(28,44 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

TytułStacjaDataAMR 16-49SHR 16-49
X FACTOR TVN24-04-2011204865430,47%
RANCZO TVP124-04-2011194786528,44%
M JAK miłośćTVP225-04-2011189404925,38%
ZROBMY SOBIE WNUKATVP125-04-2011164542022,39%
SPORT TVP125-04-2011163320126,20%
PRZEPIS NA życieTVN24-04-2011159280824,44%
PIENIADZE TO NIE ...TVN25-04-2011151945631,46%
FAKTYTVN23-04-2011149671032,07%
 TYLKO MUZYKAPolsat23-04-2011147411624,33%
BARWY SZCZESCIATVP225-04-2011143234720,41%


Najchętniej oglądaną stacją w badanym okresie była Jedynka. Wynik 18,18 proc. udziału okazał się jednak gorszy niż przed rokiem. Wśród ogółu widzów zyskała tylko telewizja TVN. W grupie komercyjnej poza TVN swój wynik poprawiła telewizja Polsat. 

SHR % 4+
stacja23-25.04.201023-25.04.2011
TVP119,62%18,18%
TVP217,81%16,16%
Polsat13,32%13,30%
TVN14,92%15,63%
 
SHR % 16-49
stacja23-25.04.201023-25.04.2011
TVP117,32%15,04%
TVP216,77%13,42%
Polsat14,24%15,00%
TVN17,08%19,10%


Najwięcej czasu przed telewizorem Polacy spędzili pierwszego dnia świąt – 24 kwietnia. Oglądaliśmy telewizję przez 5 godzin i 7 minut.

dataATVdataATV
3-04-201004:19:1723-04-201104:05:20
4-04-201005:00:2624-04-201105:07:19
5-04-201005:16:1625-04-201105:05:34
średnio04:52:00 średnio04:46:04


 

Dołącz do dyskusji: Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gośc
tego typu artykuł powinien być przedstawiany dla każdego dnia z osobna,a nie tylko odświętnie z jakieś okazji
odpowiedź
User
(L)
Coś czuję, żę niedługo będziecie musieli zrobić grupę 16-17, żeby program ( X-Factor ) z Waszej zaprzyjaźnionej korporacji ( ITI ) nie stracił reklamodawców.
Jeszcze miesiąc temu trąbiliście o świetnych wynikach Factor'a gdzie się tylko da. Kończy się jak zwykle, powiatowy musi ratować program.
odpowiedź
User
ben
TVN jak tylko może promuje Xfactor na Onecie i jak widać mimotego że program jest mówiąc oględnie taki sobie przynosi to efekt. Wyniki nie powalają, ale źle nie jest.
odpowiedź