SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Playboy” do góry, „Men’s Health” liderem wśród pism męskich

W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla panów obronił „Men’s Health”. Największym spadkiem w zestawieniu dotknięte zostało „Logo”, z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2012 roku wyniosła 55 043 egz. i względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 11,02 proc.

Na drugie miejsce z czwartego awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu wynoszącym 1,62 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 46 485 egz.

Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 20,62 proc. do 37 855 egz.

Największym spadkiem w zestawieniu dotknięty został zajmujący czwartą lokatę miesięcznik „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w listopadzie 2012 roku zmniejszył się bowiem o 27,98 proc. i ostatecznie wyniósł on 34 041 egz. Rok wcześniej tytuł ten zajmował miejsce trzecie.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 55043 61857
Playboy 46485 45742
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 37855 47686
Logo 34041 47266
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 28473 33684


W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku już wszystkie pisma męskie dotknięte zostały spadkami sprzedaży ogółem, a najwięcej również i tutaj straciło „Logo” - 16,89 proc.

Jednak w tym ujęciu wzrost sprzedaży, wynoszący 5,76 proc., zanotował ekonomiczny miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska).

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP listopad październik
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 55043 59655
Playboy 46485 54891
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 37855 44534
Logo 34041 40959
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 28473 26922

Dołącz do dyskusji: Tylko „Playboy” do góry, „Men’s Health” liderem wśród pism męskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl