SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko muzyka” na czele programów talent-show w tym roku

Najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach głównych stacji była „Tylko muzyka” Polsatu. Program ten zanotował również najwyższe wpływy reklamowe - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Siódma serię „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Show śledziło średnio 2,48 mln osób. Przełożyło się to na 14,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się „X Factor 4”, który na antenie TVN emitowany był w soboty o godz. 20.00, w okresie 1 marca do 31 maja br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,18 mln widzów, co przełożyło się to na 14,70 proc. udziału.

>>> „X Factor” stracił 800 tys. widzów. 35 mln zł z reklam

Najmniej widzów gromadził nadawany w TVP2 w soboty o godz. 20.05 (od 1 marca do 24 maja br.) show „The Voice of Poland”. Jego czwartą edycję oglądało średnio 2,15 mln osób, co przełożyło się na 14,41 proc. udziału.

Program

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

2 475 596

14,86%

X FACTOR

2 176 929

14,70%

THE VOICE OF POLAND

2 153 314

14,41%


Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem pod względem widowni również była „Tylko muzyka” (1,16 mln widzów; 16,56 proc. udziału), ale najlepszy udział w rynku notował „X Factor” (1,06 mln widzów; 18,11 proc. udziału). W obu kategoriach ostatnie miejsce zajął program „The Voice of Poland” (820 tys.; 13,69 proc.).

Program

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

1 157 625

16,56%

X FACTOR

1 059 449

18,11%

THE VOICE OF POLAND

820 232

13,69%


Tej wiosny największe wpływy reklamowe wśród programów typu talent-show zanotowała „Tylko muzyka” - 38,19 mln zł. „X Factor” z reklam przyniósł stacji TVN 34,97 mln zł, a „The Voice of Poland” - 10,42 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Program

Wpływy (w zł)

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

38 191 805

X FACTOR

34 974 050

THE VOICE OF POLAND

10 415 360

 

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” na czele programów talent-show w tym roku

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marlena
Brawo!!! Znowu Polsat górą!!!! Kiedy w TuskVN polecą główki?????
odpowiedź
User
Funia
A jakość programów dokładnie odwrotna niż w rankingu oglądalności...
odpowiedź
User
elo!
Marlena wróć może do pielenia grządek na swojej wsi, OK? "Tylko muzyka. Must be the music" to najgorszy chłam jaki jest na rynku, promujący bezwartościowe beztalencia takie jak Enej.
odpowiedź