'Tylko miłość' Polsatu ma mniej widzów, ale wygrywa z TVP
Po wiosennym powrocie na antenę Polsatu w nowym paśmie serial"Tylko miłość" ogląda mniej widzów niż przed rokiem, ale ich liczbarośnie. Produkcji udaje się pokonywać propozycje Jedynki i Dwójki,przegrywa jedynie z filmami TVN-u.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków nowego sezonu"Tylko miłość" (emisja w czwartki ok. 22.10) wyniosła 1,89 mlnwidzów przy udziale w rynku na poziomie 17,20 proc. w grupie 4+ i16,34 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Serial ogląda mniej osób niż w tym samym okresie ub.r., gdynadawany był o 20.00 - wtedy śledziło go 2,63 mln widzów przyudziałach wynoszących odpowiednio 17,31 proc. i 17,37 proc.,obniżył też widownię Polsatu w nowym paśmie emisji - rok temustacja miała tam 2,08 mln widzów, 18,97 proc. udziału w 4+ i 17,33proc. w 16-49. Oglądalność "Tylko miłość" rośnie jednak z odcinkana odcinek.
W czasie nadawania obyczajowej produkcji Polsat znajduje się nadrugim miejscu pod względem gromadzonej widowni. Kanał ustępujejedynie TVN-owi nadającemu w tym paśmie filmy fabularne, oglądaneprzez 2,77 mln widzów. Za Polsatem plasują się TVP 1 ("Sprawa dlareportera", "Bronisław Wildstein przedstawia"; 1,55 mln) i TVP 2("Dr. House", "System 09"; 1,3 mln).
Z danych telemetrycznych wynika, że serial "Tylko miłość"najchętniej wybierają kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia,mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i wyższym.
Widownia serialu "Tylko miłość" odcinek poodcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
05-03-2009 | 1 626 228 | 14,97% | 14,66% |
12-03-2009 | 1 954 272 | 17,50% | 16,84% |
19-03-2009 | 2 077 603 | 19,11% | 17,56% |
średnia | 1 886 034 | 17,20% | 16,34% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprodukcji
Wszyscy 4+ | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVN | 2 774 421 | 7,72% | 25,49% |
Polsat - Tylkomiłość | 1 886 034 | 5,25% | 17,20% |
TVP 1 | 1 551 890 | 4,32% | 14,26% |
TVP 2 | 1 301 470 | 3,62% | 11,96% |
Profil widowni "Tylko miłość"
ADH% | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 32,59% | 68 |
Kobiety | 67,41% | 130 | |
Wiek | 4- 9 | 0,92% | 15 |
10-15 | 3,34% | 45 | |
16 - 19 | 3,36% | 56 | |
20 - 24 | 6,69% | 78 | |
25 - 29 | 7,11% | 82 | |
30 - 34 | 8,17% | 102 | |
35 - 39 | 7,03% | 102 | |
40 - 44 | 7,49% | 116 | |
45 - 49 | 8,35% | 112 | |
50 - 54 | 10,25% | 124 | |
55 - 59 | 8,50% | 114 | |
60+ | 28,80% | 152 | |
Wlk.miasta | Wieś | 38,03% | 97 |
< 50 tys. | 29,62% | 124 | |
50-100 tys. | 7,33% | 86 | |
100-200 tys. | 11,25% | 142 | |
> 200 tys. | 13,77% | 67 | |
Zawód | Top management | 7,18% | 90 |
Pracownicyszczebla średniego | 12,69% | 89 | |
Pracownicyfizyczni i rolnicy | 22,41% | 108 | |
Emeryci | 40,31% | 152 | |
Inne | 17,41% | 57 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 55,99% | 124 |
Średnie | 26,97% | 90 | |
Wyższe | 12,79% | 112 | |
Inne | 4,25% | 32 |
Dołącz do dyskusji: 'Tylko miłość' Polsatu ma mniej widzów, ale wygrywa z TVP