Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” liderem
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku uplasowała się na poziomie 942 746 egz., co oznacza spadek względem kwietnia 2013 roku o 0,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,43 proc. i ustabilizowała się na poziomie 371 913 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 192 112 egz., po wzroście o 9,86 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 12,65 proc. i wyniosła 31 729 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 298 591 | 944 171 | 942 746 | 1 246 838 | 951 375 | 949 356 |
To & Owo | 569 361 | 371 913 | 371 913 | 572 162 | 393 256 | 393 256 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 282 440 | 192 112 | 192 112 | 265 374 | 174 877 | 174 877 |
Program TV | 212 121 | 134 135 | 110 866 | 229 235 | 142 417 | 114 737 |
Teleprogramy | 67 250 | 31 729 | 31 729 | 69 750 | 36 323 | 36 323 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 19,58 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Jedyny spadek w tym ujęciu zanotował magazyn „To & Owo” - było to 1,34 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 298 591 | 944 171 | 942 746 | 1 240 853 | 896 350 | 894 450 |
To & Owo | 569 361 | 371 913 | 371 913 | 582 494 | 376 954 | 376 954 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 282 440 | 192 112 | 192 112 | 245 321 | 160 662 | 160 662 |
Program TV | 212 121 | 134 135 | 110 866 | 212 000 | 127 770 | 103 553 |
Teleprogramy | 67 250 | 31 729 | 31 729 | 67 648 | 31 254 | 31 254 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” liderem