SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Gazeta Wyborcza” na plusie, „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (sprzedaż kioskowa dzienników)

W lipcu br. prawie wszystkie dzienniki pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowały spadki, a procenotowo najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna”. Jako jedyna wzrost odnotowała „Gazeta Wyborcza”, a liderem zestawienia pozostał „Fakt”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w lipcu 2015 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 293 877 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 4,99 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,86 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 140 533 egz., notując spadek o 4,12 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,31 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Zaś ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych wzrosła w ciągu roku o 1,91 proc. i wyniosła 102 865 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,29 proc.

Z kolei największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotował „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Jej wynik zmalał bowiem o 44,83 proc. do 4 993 egz.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż egz. wydań druk.

Prenum.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż egz. wydań druk.

Prenum.

Fakt Gazeta Codzienna

297 254

297 254

293 877

3 165

312 940

312 940

309 315

3 379

Super Express

142 225

141 505

140 533

972

148 267

147 547

146 568

979

Gazeta Wyborcza

173 584

152 873

102 865

47 781

173 953

156 610

100 933

53 688

Przegląd Sportowy

34 747

34 746

33 784

581

35 170

35 170

34 135

614

Gazeta Polska Codziennie

18 129

18 074

17 685

160

20 139

20 125

19 480

66

Rzeczpospolita

55 347

55 048

7 447

38 076

56 485

54 876

8 806

38 856

Dziennik Gazeta Prawna

49 210

40 064

4 993

25 691

55 518

44 894

9 051

27 005

Puls Biznesu

11 805

10 379

1 651

6 132

12 130

10 671

1 719

6 632

Parkiet Gazeta Giełdy

5 232

4 831

1 242

1 768

4 897

4 507

1 443

1 478

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Gazeta Wyborcza” na plusie, „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (sprzedaż kioskowa dzienników)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
dystrybucja, u mnie na "wsi"
DGP nie kupie w kiosku ani sklepie,
musze do miasta jechac tam
w kazdym kiosku jest bez problemu
0 0
odpowiedź