Tyle drzwi do słodkich dni znów reklamuje cukierki Wawel (wideo)
W telewizji trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków Wawel. Przygotowały ją agencja reklamowa TippingPoint i dom mediowy PanMedia Western.
W prowadzonej od 24 sierpnia kampanii cukierków w czekoladzie Wawel wykorzystywany jest spot znany z ich poprzedniej akcji reklamowej. Filmik pełen muzyki pokazuje cztery światy, które odpowiadają czterem markom tych cukierków: Michałkom Zamkowym, Kasztankowym, Truflom i Marcepanowi.
Spot - w wersji 15- i 30-sekundowej - jest emitowany w stacjach TVP, TVN i Polsatu oraz w kanałach tematycznych. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western
Dołącz do dyskusji: Tyle drzwi do słodkich dni znów reklamuje cukierki Wawel (wideo)