„Twist” nowym liderem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za styczeń)
W styczniu 2017 roku nowym liderem sprzedaży wśród pism młodzieżowych został magazyn „Twist”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia magazynu „Twist” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2017 roku wyniosła 15 930 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 1,79 proc. Tytuł ten jednak awansował z miejsca trzeciego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadł dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 59,33 proc. do poziomu 14 166 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”, który awansował z czwartej lokaty. Jego wynik jednak zmalał o 26,09 proc. do 10 290 egz.
Z kolei na czwartą pozycję spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 46,74 proc. i wyniosła 9 167 egz.
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Twist” - było to 81,37 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 5,87 proc., odnotowało „Bravo”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twist” nowym liderem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za styczeń)