'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w marcu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) - w dół o19 proc.
Sprzedaż ogółem "Twist" w marcu 2009 r.wyniosła 133 535 egz. i była o 10 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club"(Wydawnictwo Bauer), który w marcu b.r. sprzedał się w ilości 115 565 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) zesprzedażą ogółem na poziomie 113 852 egz. (wzrost o 7proc.).
marzec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 133535 | 121 853 |
Fun Club | 115565 | 120 201 |
Popcorn | 113852 | 105 455 |
Dziewczyna | 94 271 | 116 007 |
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki | 67 319 | 77 005 |
Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.
2009 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 133535 | 103813 |
Fun Club | 115565 | 133654 |
Popcorn | 113852 | 125471 |
Dziewczyna | 94 271 | 110969 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 67 319 | 65 221 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej