TVP1 nowym liderem. Msza kanonizacyjna z 6,7 mln widzów
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. W niedzielę mszę kanonizacyjną w TVP1 oglądało 6,71 mln osób.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 21 do 27 kwietnia 2014 roku zwiększył się o 2,38 pkt. proc. do 14,22 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,88 pkt. proc. i wyniósł 11,84 proc. Z kolei z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł TVN. Jego wynik wyniósł 11,18 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,78 proc.; w dół o 1,10 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,39 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,46 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TTV (1,25 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,03 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,88 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,83 proc.; + 0,16 pkt. proc.) i TVP Polonia (również 0,83 proc.; + 0,30 pkt. proc.).
NAM |
14.03 - 20.04 |
21.03 - 27.04 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVP1 |
11,84% |
14,22% |
2 |
Polsat |
12,72% |
11,84% |
3 |
TVN |
12,31% |
11,18% |
4 |
TVP2 |
9,88% |
8,78% |
5 |
TVN7 |
3,45% |
3,45% |
6 |
TV Puls |
3,32% |
3,39% |
7 |
TVP Info |
2,52% |
2,73% |
8 |
TVN24 |
2,89% |
2,69% |
9 |
TV4 |
2,75% |
2,67% |
10 |
Polsat2 |
1,40% |
1,48% |
11 |
TVP Seriale |
1,41% |
1,46% |
12 |
Puls 2 |
1,42% |
1,31% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,14% |
1,25% |
14 |
TVP Regionalna |
0,96% |
1,03% |
15 |
TV6 |
1,02% |
1,00% |
16 |
Polsat News |
1,16% |
0,93% |
17 |
TVP Rozrywka |
0,86% |
0,88% |
18 |
Stopklatka |
0,67% |
0,83% |
19 |
TVP Polonia |
0,53% |
0,83% |
20 |
Discovery |
0,71% |
0,79% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała jednak spadek o 0,31 pkt. proc. do 13,40 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,43 pkt. proc. do 13,10 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Jedynce, która tydzień wcześniej była czwarta - wzrost o 1,95 pkt. proc. do 10,17 proc. udziału.
NAM |
14.03 - 20.04 |
21.03 - 27.04 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
13,71% |
13,40% |
2 |
Polsat |
14,53% |
13,10% |
3 |
TVP1 |
8,22% |
10,17% |
4 |
TVP2 |
8,41% |
7,39% |
5 |
TV Puls |
3,87% |
3,77% |
6 |
TVN7 |
3,16% |
3,59% |
7 |
TV4 |
3,13% |
2,90% |
8 |
TVN24 |
2,18% |
2,22% |
9 |
TVP Seriale |
1,53% |
1,57% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,24% |
1,41% |
11 |
Polsat2 |
1,37% |
1,36% |
12 |
Puls 2 |
1,50% |
1,24% |
13 |
Discovery |
0,97% |
1,14% |
14 |
TV6 |
1,17% |
1,13% |
15 |
TVP Info |
0,91% |
1,06% |
16 |
Polo TV |
1,32% |
1,01% |
17 |
Comedy Central |
0,81% |
0,92% |
18 |
Eska TV |
0,96% |
0,92% |
19 |
TVN Style |
0,86% |
0,92% |
20 |
Kino Polska |
1,09% |
0,91% |
na kolejnej podstronie zestawienie telewizyjnych hitów zeszłego tygodnia
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem. Msza kanonizacyjna z 6,7 mln widzów