TVP promuje festiwal w Opolu oraz pasmo „Kino na maksa”
TVP ruszyła kampaniami promującymi festiwal w Opolu oraz pasmo filmowe TVP2 „Kino na maksa”. Mają one uzupełnić kampanię promującą jesienną ramówkę.
Kampania reklamowa 47. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2010 potrwa do 12 września. Obejmuje ona: prasę (magazyny: „Gala”, „Fakt”, „Naj”, „Newsweek”), radio (RMF FM, Radio Zet, Jedynka i Trójka), wsparcie crosspromocyjne (zapowiedzi festiwalu na antenie TVP1) oraz działania PR. Kreacją kampanii festiwalu oraz zakupem mediów zajęło się we własnym zakresie Biuro Marketingu TVP. W kreacji wykorzystano projekt czołówki festiwalu, przygotowany przez Piotra Szalińskiego. Tegoroczny festiwal opolski odbędzie się w dniach 10 – 12 września.
Ruszyła także kampania pasma filmowego TVP2 „Kino na maksa”. W kreacji kampanii wykorzystano stworzony przez Biuro Marketingu TVP logotyp „Kina na maksa” oraz fotosy z komedii, które będzie można zobaczyć w tym cyklu. Pierwsza odsłona kampanii wykorzystuje kadr z filmu „Dziennik Bridget Jones”.
Akcja promująca pasmo „Kino na maksa”, które ruszy 8 września i będzie emitowane w środy o 21.50, obejmuje: prasę („Tele Tydzień”, „Tele Świat”, „To i Owo”, „Party Życie Gwiazd”, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy”, „Angora”, „Polityka”, „Wprost”, „Forum”, „Przekrój”), internet (gazeta.pl, wp.pl, grupa serwisów Polskapresse), wsparcie crosspromocyjne (zapowiedzi na antenie TVP2) i działania PR.
Kreację przygotowało Biuro Marketingu TVP, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: TVP promuje festiwal w Opolu oraz pasmo „Kino na maksa”