TVP Info z dużym wzrostem liczby reklam w 2024 roku. TVN24 i Polsat News ze spadkami
Kanał TVP Info był w 2024 roku jedyną stacją informacyjną, w której wzrosły jednocześnie: liczba wyemitowanych spotów i liczba aktywnych na antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. W pozostałych stacjach informacyjnych ich liczby zmalały. Największy spadek dotknął Republikę.
Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że w 2024 roku liczba reklam wyemitowanych w TVP Info wzrosła z 98 533 w 2023 roku do 156 867 w 2024 roku. Więcej też było aktywnych na antenie tego kanału marek - 750 wobec 673 w 2023 roku.
W TVN24 wzrosła liczba reklamowanych marek - z 1145 do 1216, ale zmalała liczba spotów: z 294 703 do 293 007. Z kolei w TVN24 Bis liczba aktywnych brandów wzrosła z 867 do 916, ale zmalała liczba spotów: z 334 863 do 319 288.
Republika z największymi spadkami
W pozostałych kanałach informacyjnych zmalały rok do roku zarówno liczba aktywnych marek, jak i liczba reklam.
Największy ich spadek dotknął TV Republikę. Liczba reklamowanych marek zmalała o 152 - do 442, zaś liczba reklam była mniejsza o 128 103 - wyniosła 54 201.
W Polsat News2 pokazano 17 591 mniej reklam (241 328) od 517 marek (w 2023 roku było ich 736). W Polsat News ubyło natomiast 16 853 spotów (207 108 w 2024 roku), a liczba aktywnych brandów spadła o 57 - do 1000.
Kanał Wydarzenia24 w ub.r. wyemitował 294 838 spoty (o 15 385 mniej niż rok wcześniej), a liczba marek reklamowanych na jego antenie zmalała o 44, do 735.
O 8766 spadła liczba spotów pokazanych na antenie kanału wPolsce24 (do 272 888), mniej było też aktywnych marek: 547 w ub.r. wobec 562 rok wcześniej.
Na antenie Polsat News Polityka było w ub.r. 251 385 spotów od 485 marek (stacja zaczęła nadawanie w 2024 roku).
Dołącz do dyskusji: TVP Info z dużym wzrostem liczby reklam w 2024 roku. TVN24 i Polsat News ze spadkami