SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP 1: “Operacja życie” znikła z prime-time

TVP 1 zdjęła telenowelę dokumentalną “Operacja życie” z emisji w poniedziałkowe wieczory. Od wczoraj produkcja nadawana jest tylko we wtorkowe popołudnia. Serial nie cieszy się dużą popularnością i zdecydowanie przegrywa z konkurencją.

Średnia widownia pokazanych dotąd w poniedziałki ok. 22.00 po Teatrze Telewizji czterech odcinków drugiej serii „Operacji życie” wyniosła 790 tys. osób przy udziale wynoszącym 7,15 proc. w grupie 4+ i 6,17 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Rok wcześniej oglądalność w tym samym paśmie wcale nie była wiele wyższa - wynosiła 890 tys., a udział plasował się na poziomie 7,84 proc. w grupie wszystkich widzów.

W czasie emisji „Operacji” liderem z 20,11 proc. udziału był Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne. Znacznie lepiej od TVP 1 wypadały też TVP 2 (19,87 proc., głównie „Tomasz Lis na żywo”) i TVN (17,75 proc., „Milion w minutę”, „HDw3D”).

Od wczoraj serial nadawany jest we wtorki o 15.55, gdzie dotychczas były pokazywano jego powtórki. - Zmiana spowodowana jest korektą ramówki jesiennej. W poniedziałki o godz. 22.00 będzie nadawany cykl „Czas na dokument” - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP. Dotychczas pojawiał się on po „Operacji życie”.

- Widownia premierowych odcinków „Operacji życie”, emitowanych dotychczas w poniedziałki ok. godz. 22.00 i powtórek nadawanych we wtorki o godz. 15.55 jest zbliżona. Oglądalność nie była więc decydującym czynnikiem zmiany pasma emisji cyklu - dodaje TVP.

Serial “Operacja życie” autorstwa Grzegorza Siedleckiego i Roberta Kędera, porusza temat transplantologii. Jego bohaterami są pacjenci i ich rodziny oraz lekarze. Pierwszą serię cyklu Jedynka pokazywała wiosną br.


Widownia „Operacji życie” odcinek po odcinku

DataGodz.Wszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
05-09-201122:17820 7428,08%6,04%
12-09-201121:47686 7945,67%6,10%
19-09-201122:15840 7718,01%5,10%
03-10-201122:09797 4957,18%7,39%
Średnia785 2387,15%6,17%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat2 207 67920,11%25,99%
TVP 22 181 03719,87%13,89%
TVN1 948 62717,75%19,22%
TVP1/Operacja...785 2387,15%6,17%


Profil widowni produkcji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni31,31%65
Kobiety68,69%133
Wiek 4-90,58%10
 10-151,76%26
16 - 192,93%52
20 - 242,54%32
25 - 293,02%34
30 - 347,53%91
35 - 399,25%125
40 - 448,04%125
45 - 497,53%110
50 - 5413,72%170
55 - 5910,47%135
60+32,62%162
Wlk. miastaWieś43,17%110
< 50 tys.23,58%98
50-100 tys.5,64%66
100-200 tys.12,07%149
> 200 tys.15,53%77
ZawódTop management6,35%73
Pracownicy średniego szczebla15,11%101
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,65%103
Emeryci41,82%163
Inni16,07%52
WykształceniePodstawowe56,74%126
Średnie30,70%104
Wyższe10,22%81
Inne2,34%18


 

Dołącz do dyskusji: TVP 1: “Operacja życie” znikła z prime-time

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eq
"Serial nie cieszy się dużą popularnością i zdecydowanie przegrywa z konkurencją."

Akurat w przypadku takich programów (w misyjnej tvp) autorzy artykułów mogliby powstrzymywać się od takich konstatacji. Zwłaszcza w leadzie.
odpowiedź
User
gosc
to bardzo szkoda. To jeden z nielicznych programow, ktory rzeczywiscie dotyka ludzi. Jedynka chyba niewiele zrobila, zeby go wypromowac.
odpowiedź
User
Dorian
Jak zwykle zero promocji, zero marketingu. Czy wszyscy w TVP to kompletne debile, czy tylko jak zwykle chodzi o kasę pod stołem dla swojaków ?
odpowiedź