TVN Style, Polsat Play i Polsat Cafe najchętniej oglądanymi kanałami lifestylowymi (raport)
W sierpniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał E! Entertainment.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w sierpniu br. wyniósł 0,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do sierpnia 2015 roku wynik ten się nie zmienił.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,64 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej (po awansie z piątej lokaty), z udziałem wynoszącym 0,48 proc., znalazł się kanał Polsat Cafe. Jego wynik poszedł do góry o 6,67 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 300 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w sierpniu br. wyniósł 0,08 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E! Entertainment, który spadł z pozycji 10. na 12. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,04 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
sierpień | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,73% | 0,73% | 0,00% |
Polsat Play | 0,55% | 0,57% | 3,64% |
Polsat Cafe | 0,45% | 0,48% | 6,67% |
TVN Turbo | 0,50% | 0,47% | -6,00% |
TLC | 0,46% | 0,38% | -17,39% |
Domo | 0,12% | 0,24% | 100,00% |
Discovery Life | 0,20% | 0,14% | -30,00% |
Kuchnia+ | 0,12% | 0,11% | -8,33% |
Polsat Food | 0,12% | 0,11% | -8,33% |
Lifetime | 0,02% | 0,08% | 300,00% |
BBC Lifestyle | 0,06% | 0,06% | 0,00% |
E!Entertainment | 0,06% | 0,04% | -33,33% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w sierpniu br. wyniósł 1 proc., po wzroście o 3,09 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,69 proc. (bez zmian).
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 350 proc. do 0,09 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja E! Entertainment (było to 33,33 proc. do 0,08 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
sierpień | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,97% | 1,00% | 3,09% |
TVN Turbo | 0,76% | 0,81% | 6,58% |
Polsat Play | 0,69% | 0,69% | 0,00% |
Polsat Cafe | 0,45% | 0,50% | 11,11% |
TLC | 0,67% | 0,48% | -28,36% |
Domo | 0,13% | 0,26% | 100,00% |
Discovery Life | 0,24% | 0,17% | -29,17% |
Polsat Food | 0,13% | 0,12% | -7,69% |
Kuchnia+ | 0,09% | 0,11% | 22,22% |
Lifetime | 0,02% | 0,09% | 350,00% |
E!Entertainment | 0,12% | 0,08% | -33,33% |
BBC Lifestyle | 0,08% | 0,06% | -25,00% |