TVN o „Agencie” z gwiazdami: to krok do przodu
Telewizja TVN wiosną przyszłego roku pokaże kolejną edycję „Agenta”, ale po raz pierwszy zamiast zwykłych uczestników rywalizować w niej będą gwiazdy. - Chcemy zrobić krok do przodu - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.
Czaja przypomina, że stacja cały czas podkreślała, iż „Agent” znajduje się w kręgu jej zainteresowania. Trzecią, czyli ostatnią dotąd edycję tego reality-show, opartego na belgijskim formacie „De Mol” TVN pokazał w 2002 roku (pierwsza nadana została dwa lata wcześniej).
- „Agent” powstał jako format z normalnymi uczestnikami. Od tamtego czasu było jednak wiele tego typu programów. Wprowadzając edycję z gwiazdami, chcemy go urozmaicić. W wielu krajach taka wersja się sprawdziła. Tak było np. w Holandii - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja.
W programie rywalizować będzie ze sobą 14 celebrytów (ich lista nie jest jeszcze znana). W rolę gospodyni wcieli się zaś Kinga Rusin, która zastąpi Marcina Mellera, gospodarza trzech pierwszych edycji. - Kinga Rusin jest jedną z naszych czołowych gwiazd - uzasadnia Czaja.
Czy w związku z tym, że pojawi się ona w „Agencie”, nie będzie jurorką w kolejnej edycji „You Can Dance”? - Nie ma jeszcze decyzji co do obsady tego programu - mówi wiceszef programowy TVN. Castingi do tanecznego show z udziałem jurorów nagrywane mają być zimą przyszłego roku, a realizacja „Agenta” przewidziana jest na styczeń. Program będzie kręcony w Republice Południowej Afryki.
TVN zdecydował się powierzyć produkcję formatu firmie Jake Vision, należącej do Jana Kępińskiego. W przeszłości pracował on już wiele razy dla tej stacji - był m.in. reżyserem „Tańca z Gwiazdami”, a także głównym reżyserem „Dzień dobry TVN” czy „Big Brothera”. Spółka Jake Vision obecnie produkuje głównie dla Polsatu, realizuje m.in. takie formaty jak „Tylko muzyka” czy „Hell’s Kitchen”.
W programie „Agent” uczestnicy wykonują różne zadania oraz rozwiązują łamigłówki. Jeden z nich wciela się w rolę tytułowego „Agenta”, który sabotuje działania grupy i utrudnia jej wykonywanie zadań. Pozostali mają za zadanie go wytropić, odpowiadając co odcinek na pytania jego dotyczące. W każdym odcinku odpada jedna osoba, a wygrywa ten, kto pod koniec rozgrywki najlepiej wytypuje „Agenta”.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział stacji TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN o „Agencie” z gwiazdami: to krok do przodu