SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN goni Telewizję Polsat

Najlepiej zarabiające stacje telewizyjne - spory wzrost MTV, TV Puls, TVN i TVP 2.

W lutym b.r. telewizja Polsat była liderem pod względem cennikowych wpływów reklamowych wśród stacji telewizyjnych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research.

Polsat zarobił cennikowo 122,1 mln zł, czyli o prawie 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku

W tym samym czasie  wpływy telewizji TVN wyniosły 114,7 mln zł, co oznacza wzrost o 37 proc.

Wzrosty również wpływy reklamowe telewizji publicznej: TVP 1 o 10 proc. a TVP 2 aż o 36 proc.

 

Luty-2006
Channel Investment Insertions
Polsat 122171055 12694
TVN 114781800 12421
TVP1 86818478 6607
TVP2 64105825 6542
Tele5 10906309 13692
TV4 10124000 12628
MTV 9042424 5872
TVN7 7427725 13467
Viva 6231425 3776
AXN 5650429 6460
PULS 5380280 11633
Hallmark 4962460 9695
Nat.Geogr. 4758052 10865
Discovery 3308060 4309
Jetix/FoxKids 3032904 2540

 

Luty-2005
Channel Investment Insertions
Polsat 112757625 13837
TVN 83500035 11704
TVP1 78264585 5911
TVP2 47854860 4810
TV4 24056450 12162
TVN7 10265800 13007
Tele5 9608740 11167
Discovery 3822080 4427
MTV 3542000 3910
Hallmark 2941041 5518
Jetix/FoxKids 2792123 2209
Viva 2373515 2906
Cartoon_Network 2061504 1390
PULS 1979875 4987
ZigZap 1660259 1733

Dołącz do dyskusji: TVN goni Telewizję Polsat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl