TUI Poland promuje się wśród biur podróży
TUI Poland prowadzi program partnerski wśród oferujących jego wycieczki agencyjnych biur podróży. Akcję pod hasłem „Trzymaj z TUI Poland” przygotowała i realizuje agencja reklamowa Advertiva.
Program partnerski TUI Poland skierowany do agencyjnych biur podróży, które oferują wycieczki TUI i Scan Holiday, składa się z trzech głównych części: programu punktowego, konkursu dla najlepszych i loterii. W ramach tego pierwszego można wybierać nagrody z obszernego katalogu, konkurs pozwala skorzystać z porad stylisty i otrzymać określoną kwotę pieniędzy na zakupy, natomiast w loterii do wygrania jest samochód Volvo C30.
Akcję rozpoczął w listopadzie ubiegłego roku etap teaserowy, w ramach którego uczestnicy otrzymywali materiały informacyjne. Obecnie obsługą programu zajmuje się agencja reklamowa Advertiva, która również przygotowała na jego potrzeby oprawę graficzną i rozwiązania IT. Akcja jest zaplanowana do 25 listopada bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: TUI Poland promuje się wśród biur podróży