„Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce wygrywa z „True love” w Siódemce
Po niemal trzech tygodniach emisji nowy randkowy show Siódemki „True love” ogląda średnio 281 tys. widzów. Lepszą widownię - 411 tys. osób - notuje konkurencyjny program „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„True love” w Siódemce oglądać można w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia pierwszych 14 premierowych odcinków randkowego programu (pokazanych do 16 marca) wyniosła 281 tys. osób. Przełożyło się to na 2,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 16 marca. Śledziło ją średnio 369 tys. osób.
„True love” to polska wersja formatu o takim samym tytule, który spółka Warner Bros. Discovery stworzyła we współpracy z Dare Television w zeszłym roku na potrzeby Discovery+ w Szwecji. Roboczo projekt w naszym kraju nazywał się „Prawdziwa miłość”.
Formuła programu polega na tym, że sześć singielek i sześciu singli pragnących znaleźć miłość zamieszkuje w luksusowym hotelowym kurorcie. Ich celem jest dobieranie się w pary z innymi uczestnikami programu. Relacje uczestników badane są wykrywaczem kłamstw. Zwycięska para, która najlepiej przejdzie test (a jednocześnie stworzy szczerą relację), otrzymuje nagrodę finansową.
Program „True love” nagrywany jest w Kolumbii. Za produkcję wykonawczą odpowiada Golden Media Polska (producent odpowiedzialny m.in. za „Hotel Paradise”). Gospodynią show jest Edyta Zając.
Lepsze wyniki „Love Island - Wyspa miłości 7” w Czwórce
Tego samego dnia o 21.00 (również od 27 lutego) Czwórka pokazuje konkurencyjny show „Love Island. Wyspa miłości 7” (poprzednie sześć sezonów pokazywał Polsat). Pierwsze 16 odcinków randkowego programu w TV4 miało średnio 411 tys. oglądających, co daje stacji odpowiednio 3,27 proc., 5,40 proc. i 4,60 proc. udziału. Jak informuje Telewizja Polsat, przynajmniej przez 1 minutę cykl w TV4 dotychczas dotarł do 6,68 mln Polaków w grupie 4+.
W analizowanym okresie najwyższą widownię zgromadził 15 odcinek z 15 marca, który miał 591 tys. widzów. Tego dnia gościem specjalnym w „Love Island. Wyspa miłości 7” była Doda.
„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.
Siódma edycja „Love Island. Wyspa miłości” realizowana będzie ponownie w hiszpańskiej Andaluzji. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.
Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce wygrywa z „True love” w Siódemce