SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radiowa Trójka z wizerunkową kampanią „Nie odwracamy kota ogonem”

Program Trzeci Polskiego Radia wystartował z kampanią wizerunkową pt. „Nie odwracamy kota ogonem”. Stacja w najbliższym czasie będzie również m.in. relacjonować 58. KFPP, który odbędzie się w Opolu.

Na kampanię „Nie odwracamy kota ogonem” składa się 15-sekundowy teaser, który nadawany jest w telewizji oraz dużych portalach internetowych. Spot został zrealizowany przez Agencję Promocji Polskiego Radia. Kampania potrwa do 5 września.

Oprócz spotu w mediach zaplanowano również kampanię banerową z bezpośrednim linkiem do playera Polskiego Radia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Aktualnie Trójka realizuje również kampanię w internecie dotyczącą „Muzycznego weekendu w Trójce”. Słuchacze w dniach 3-6 września oprócz muzyki otrzymają również bezpośrednie relacje z 58. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu (wydarzenie transmitować będzie TVP). Program 3 Polskiego Radia będzie patronem medialnym festiwalu.

Równolegle stacja będzie relacjonowała słuchaczom pierwszą edycję innego wydarzenia - festiwalu Carbon Silesia, który odbędzie się w dniach 3-4 września w Zabrzu.

Według badania Radio Track Kantar Polska udział Trójki pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 1,9 proc.

Dołącz do dyskusji: Radiowa Trójka z wizerunkową kampanią „Nie odwracamy kota ogonem”

88 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Państwowa przechowalnia pokrak i tyle
0 0
odpowiedź
User
Janek
To wręcz przeciwnie niż Jarosław.
0 0
odpowiedź
User
Analityk mediowy
Podobno projekt tej kampanii to dzieło Kamińskiej, która przytuliła 5 cyfrową sumkę za to.
0 0
odpowiedź