SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trafika wprowadza sampling i redempcję

Sieć saloników prasowych Trafika wprowadza do swojej oferty sampling i redempcję. Usługi będą realizowane we współpracy z agencją Crosspromotion.

Do te pory sieć saloników prasowych Trafika, złożona ze 100 punktów w centrach handlowych, realizowała kampanie promocyjne dla swoich dostawców, czyli producentów z branży FMCG, wydawców prasy i operatorów telefonii komórkowej. Obecnie poszerza tę ofertę o sampling z możliwością targetowania do określonej grupy docelowej oraz redempcję nagród w konkursach i programach konsumenckich prowadzoną indywidualnie lub jako uzupełnienie innej sieci.

Nowe usługi od 1 października realizować będzie we współpracy z Trafiką agencja Crosspromotion.

Dołącz do dyskusji: Trafika wprowadza sampling i redempcję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl