TP SA najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji
Telekomunikacja Polska SA jest najbardziej rozpoznawalnym sponsoremreprezentacji Polski w piłce nożnej - wynika z badaniaFutbol.Baromter przeprowadzonego przez firmę Pentagon Research. NaTP SA wskazało 73 proc. respondentów.
Powodem wygranej tej firmy była m.in. intensywna kampaniareklamowa marki TP, w której został wykorzystany wizerunekreprezentantów Polski.
Drugie miejsce przypadło marce Tyskie, która uzyskała 63 proc.wskazań. Rezultat tej wchodzącej w portfolio Kompanii Piwowarskiejmarki wiąże się z ponowieniem akcji wywieszania "Flag Tyskich",wspierającą działania sponsoringowe.
Rozpoznawalność marki Puma, której logotyp jako jedyny widniejena strojach reprezentacji Polski wyniosła 58 proc., co dało jejpozycję trzecią. Dalej uplasowały się takie marki jak Śnieżka (31proc.), Kreisel (18 proc.), Fakro (12 proc.), Compensa (9 proc.),Expect (8 proc.) i Hoermann (6 proc.).
Badanie przeprowadzone zostało w dniach od 3 do 5 październikabr. na próbie 731 osób.
Raporty
Dołącz do dyskusji: TP SA najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji