SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Top Model”: 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam

Pierwszą edycję programu „Top Model – zostań modelką” śledziło w TVN średnio 2,54 mln widzów. Zapewniło to stacji pozycję lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 25,6 mln złotych (dane bez rabatów).

Format miał średnio 18,8 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż kanał notował przed rokiem, kiedy udziały wynosiły odpowiednio 14,82 i 15,62 proc. (wówczas w tym paśmie TVN nadawał serial „Naznaczony”).


 

Date AMR SHR% SHR % (16-49)
08-09-2010 2019365 15,55% 17,88%
15-09-2010 2621773 19,09% 23,45%
22-09-2010 2495414 19,45% 23,09%
29-09-2010 2889786 21,06% 26,54%
06-10-2010 2553756 19,21% 22,16%
13-10-2010 2622122 19,77% 23,45%
20-10-2010 2705559 19,95% 24,28%
27-10-2010 2758056 19,89% 24,58%
03-11-2010 2522787 19,07% 23,69%
10-11-2010 2233013 15,94% 20,51%
17-11-2010 2147477 14,81% 18,76%
24-11-2010 2787763 19,91% 24,97%
01-12-2010 2630517 20,06% 22,88%
średnio 2542646 18,80% 22,80%
Średnio 2009 1923665 14,82% 15,62%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl program „Top Model” wyprzedził między innymi filmy fabularne emitowane przez TVP2 oraz serial „Ratownicy” TVP1 . Na czwartej pozycji znalazł się Polsat z Ligą Mistrzów i filmami. 

stacja AMR SHR % SHR % (16-49)
TVN 2542646 18,80% 22,80%
TVP2 2510819 18,58% 17,97%
TVP1 2333903 17,27% 14,46%
POLSAT 1759751 13,02% 15,52%


Show oglądały głównie kobiety, mieszkańcy średnich , dużych i największych miast, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym. 

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,17% 71
  Kobiety 65,83% 127
Wiek  4-9 1,97% 33
   10-15 4,36% 62
  16 - 19 4,92% 85
  20 - 24 7,13% 87
  25 - 29 12,75% 143
  30 - 34 12,14% 149
  35 - 39 8,58% 121
  40 - 44 6,65% 103
  45 - 49 6,58% 92
  50 - 54 8,71% 105
  55 - 59 9,81% 129
  60+ 16,41% 84
Wlk. miasta Wieś 29,37% 75
  < 50 tys. 26,78% 111
  50-100 tys. 9,32% 109
  100-200 tys. 11,33% 142
  > 200 tys. 23,19% 114
Zawód Top management 10,25% 132
  Pracownicy średniego szczebla 21,13% 146
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,64% 97
  Emeryci 23,73% 95
  Inni 25,25% 77
Wykształcenie Podstawowe 44,27% 96
  Średnie 33,65% 114
  Wyższe 15,75% 138
  Inne 6,33% 49


Wiosną 2011 pasmo „Top Model” zajmie kolejna edycja „You Can Dance”. Niewykluczone, że format produkowany przez Rochstar powróci jesienią.
 

Dołącz do dyskusji: „Top Model”: 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kasia
Oglądalność "Top Model" w TVN...fan-tas-tycz-na. Czekamy na II edycję.BRAWO.Program cudowny,ciekawy,studio extra.
0 0
odpowiedź
User
daniel
danielos pita na youtube
0 0
odpowiedź
User
piotr
zamiast you can dance mogi 2 edycje top model
0 0
odpowiedź