Tomasz Sikora ambasadorem agencji Mr Target
Biathlonista Tomasz Sikora będzie promował Agencję Mr Target zajmującą się internetowym marketingiem efektywnościowym. Współpracę zaplanowano na rok.
Przedstawiciele Mr Target przekonują, że Tomasz Sikora uosabia cechy, z którymi chce być kojarzona firma: nadludzką celność i skuteczność, nastawienie na efekt oraz wiedzę i doświadczenie. - Szukaliśmy właśnie kogoś takiego, kto po pierwsze będzie wpisywał się w naszą komunikację i sposób pozycjonowania się na rynku, a z drugiej strony będzie osobą o ogromnej pozytywnej energii, jednocześnie reprezentująca sport, który wymaga inteligencji i siły woli - komentuje Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target.
W ramach współpracy agencja będzie wykorzystywać wizerunek Sikory w swoim serwisie internetowym, na portalach społecznościowych, w kampaniach reklamowych oraz prezentacjach i innych materiałach firmowych. Biathlonista weźmie też udział w organizowanych przez nią eventach. Umowa została podpisana na rok.
Skąd pomysł, żeby do komunikacji agencji marketingu internetowego, działającej w sektorze business-to-business, zaangażować sportowca? - Naszym klientom świadczymy usługi niestandardowe i podobne podejście chcieliśmy wprowadzić wobec własnego wizerunku - tłumaczy Jarosław Nowak.
Mr Target należy do Grupy Sare, a w listopadzie ub.r. jedną trzecią udziałów firmy kupiła OS3 Group (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Sikora ambasadorem agencji Mr Target