SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tomasz Lis na żywo” traci widzów, ale wygrywa z konkurencją

W obecnym sezonie średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” wynosi 2,22 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił on 540 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji talk-show jest liderem rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo”, nadawanego w poniedziałki o godz. 21.45 (w okresie od 3 września ub.r. do 15 kwietnia br.), wyniosła 2,22 mln osób. Przełożyło się to na 18,37 proc. udziału Dwójki wśród wszystkich widzów oraz 12,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów (2,89 mln) zgromadziło wydanie z 24 września br., w którym to aktorka Katarzyna Figura opowiadała o tym, jak przez lata była ofiarą przemocy domowej. W tym odcinku również poruszony został temat szokujących otrzęsin w salezjańskim gimnazjum w Lubinie.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia programu zmniejszyła się o 540 tys. osób. Wówczas publicystyczny talk-show TVP2 średnio śledziło 2,76 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 22,38 proc. oraz 14,72 proc. udziału. Natomiast przed dwoma laty „Tomasza Lisa na żywo” oglądało jeszcze więcej osób (2,80 mln widzów, odpowiednio 22,59 proc. oraz 14,88 proc. udziału).

TVP2 w paśmie emisji programu Tomasza Lisa jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu znajduje się Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne, co przekłada się na 17,91 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN („Agenci NCIS”, „Lekarze”, "Perfekcyjna pani domu"; 17,42 proc.) oraz TVP1 (gł. Teatr Telewizji, "Downton Abbey", dokumenty; 6,39 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje trzecie miejsce, przegrywając z Polsatem i TVN.


Trzy topowe odcinki „Tomasza Lisa na żywo”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
24-09-2012289122524,27%
04-02-2013288829322,90%
28-01-2013276866521,61%


Porównanie oglądalności programu z poprzednimi sezonami

OkresWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-09-2010 - 18-04-2011280176422,59%14,88%
05-09-2011 - 16-04-2012276486522,38%14,72%
03-09-2012 - 15-04-2013221795618,37%12,42%


Konkurencja w czasie nadawania audycji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2-Tomasz Lis na żywo221795618,37%12,42%
Polsat216250617,91%22,79%
TVN210350517,42%18,70%
TVP17717646,39%5,11%

 


 

Dołącz do dyskusji: „Tomasz Lis na żywo” traci widzów, ale wygrywa z konkurencją

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
morlok
Niech spada i spadnie z anteny towarzysz politruk. Oby jak najszybciej. :)
odpowiedź
User
Yogidługonogi
Jeśli Lis traci widownię, to jawny znak że okulistyka i laryngologia są w Polsce na coraz wyższym poziomie.
odpowiedź
User
Ten
Jeszcze na żywo Lis spadnie i polit-majsterkowicze mogą przejść do bufetu..., na bufetowych.
odpowiedź