TikTok znów nagrodzi najlepsze kampanie. Dodano nową kategorię
Rusza trzecia edycja konkursu TikTok Ad Awards na najbardziej kreatywne kampanie realizowane na tej platformie. W regionie Europy Środkowej szefem jury będzie Dawid Kaźmierczak, współzałożyciel i chief content officer w Agencji Polot.
Obecna edycja TikTok Ad Awards składa się z kategorii Greatest Branding (to nowość, mająca wyróżniać kampanie osiągające doskonałe wyniki w zakresie budowania świadomości marki), Greatest Performance, Greatest Creative i Greatest Small Business. Trzy pierwsze są skierowane do reklamodawców mających globalnie minimum 50 pracowników, a czwarta - do mniejszych podmiotów.
Wszystkie akcje zgłoszone w poszczególnych kategoriach mają szansę zdobyć nagrodę główną Greatest TikTok, która zostanie przyznana za najlepszą, w ujęciu całościowym, kampanię reklamową.
Nagrody przyznawane są agencjom i markom z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Europy Środkowej (Rumunia, Czechy, Polska), krajów nordyckich (Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia), Izraela i Holandii. Zdobywcy tytułu Greatest TikTok z poszczególnych krajów i regionów będą walczyć o europejskie Grand Prix.
Przewodniczącym jury TikTok Ad Awards na region Europy Środkowej został Dawid Kaźmierczak, współzałożyciel i chief content officer w Agencji Polot. - W kreatywnej komunikacji na TikToku poszukuję mieszanki dwóch składników – natywnego dla platformy języka oraz skuteczności. Dziś to twórcy, a nie agencję kreatywne wyznaczają tu trendy. Jednocześnie też TikTok często jest główną platformą w briefach, i to na niej tworzymy komunikację dla marek. Dlatego chcę, aby konkurs TikTok Ad Awards stał się nie tylko miejscem uhonorowania i zaprezentowania najlepszych prac z rynku CEE ale również platformą edukacji na temat kreatywnego storytellingu na TikToku - komentuje.
Kampanie do konkurs będzie można zgłaszać do 25 września. Nagrody w poszczególnych krajach i regionach będą wręczane od 28 października do 7 listopada, a galę europejskiego Grand Prix zaplanowano na 27 listopada.
Dołącz do dyskusji: TikTok znów nagrodzi najlepsze kampanie. Dodano nową kategorię