The North Face chce więcej kobiet w reklamach, by młode dziewczęta miały wzorce do naśladowania (wideo)
Firma The North Face, która jest m.in. producentem odzieży sportowej uważa, że w komunikacji marketingowej powinno się znaleźć więcej odważnych, silnych, pewnych siebie i przełamujących pewne granice kobiet. Wszystko po to, by młode kobiety i dziewczęta mogły mieć silne wzorce do naśladowania. Dlatego też marketer rozpoczyna globalną kampanię „Move Mountains”.
Projekt „Move Mountains” ma podkreślać m.in. siłę kobiet, które realizują swoje pasje, a przez to mogą inspirować inne do działania, partnerstwo firmy z Girls Scouts w USA oraz zaangażowanie firmy w dążenie do równej reprezentacji kobiet we wszystkich reklamach marki, mediach społecznościowych i innych treściach marketingowych.
- Wiemy lepiej niż ktokolwiek inny, że jest mnóstwo kobiet, które codziennie osiągają niesamowite cele, wykonując inspirujące rzeczy. Jednak kobiety i dziewczęta nie widzą siebie jako "odkrywców". Mieliśmy prostą teorię, że jeśli kobiety i dziewczęta zobaczą więcej modeli do naśladowania, stworzą więcej kobiecych wzorców dla przyszłych pokoleń - powiedział Tom Herbst, globalny wiceprezes ds. marketingu w The North Face.
Głównym elementem kampanii są filmy "Move Mountains" przedstawiające historie i dokonania pięciu inspirujących kobiet. Są to: alpinistka Hilaree Nelson O'Neill, wspinaczki Ashima Shiraishi i Margo Hayes, aktywistka Fernanda Maciel oraz naukowiec NASA Tiera Guinn Fletcher.
Dodatkowo The North Face zapowiada, że będzie więcej inwestować w projektowanie produktów przez kobiety. W tym roku marka zwiększy fundusze przeznaczone na wsparcie eksploracji kobiet z 500 tys. do 750 tys. dolarów.
Przy kampanii „Move Mountains” firma pracowała z agencją Sid Lee.
Dołącz do dyskusji: The North Face chce więcej kobiet w reklamach, by młode dziewczęta miały wzorce do naśladowania (wideo)