SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The jedzonka” i „Łączniki” w filmowej kampanii gum Orbit (wideo)

W kinach Cinema City i Helios prowadzona jest kampania reklamowa gum do żucia Orbit utrzymana w stylistyce filmowej. Akcję wspólnie z Wrigley Polska przygotowały firmy BBDO, Mediacom i New Age Media.

Kinowa kampania gum Orbit jest oparta na dwóch ponadminutowych reklamach, w których produkty jako superbohaterowie pokonują pozostałości po jedzonych posiłkach atakujące zęby każdego człowieka. Pierwszy spot - zatytułowany „The jedzonka” - to humorystyczne połączenie animowanej bajki i hollywoodzkiego thrillera sensacyjnego. Drugi filmik - pod tytułem „Łączniki” - jest utrzymany w bardziej obyczajowej konwencji.




Oba spoty są emitowane we wszystkich 62 kinach sieci Cinema City i Helios będących w ofercie New Age Media, przy czym tylko przed filmami w jakości cyfrowej. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja BBDO, natomiast emisje we własnym zakresie zaplanowała firma Wrigley Polska, a kupił dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: „The jedzonka” i „Łączniki” w filmowej kampanii gum Orbit (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
a mnie znowu straszy czekolada serenada w tivi
az sie potknalem w biegu do pilota,zeby wylaczyc
podobno rozpoznawalnosc marki to sukces,he,he
odpowiedź
User
http://www.laskar.fr/sacs-longchamp/
Excellent just one. no one claims these type of "Apple apple ipad tablet Lacks" facts. but they are large amount of idea in ipad tablet pc. so let show as much as possible.. cheers.
odpowiedź