TFP ze wzrostem wpływów o 76 proc. i 3,5 mln zł zysku. Dużo spotów, programów i zwiastunów dla Polsatu
W ub.r. dom produkcyjny TFP osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 76,4 proc. do 38,42 mln zł oraz 3,46 mln zł zysku netto (wobec 2,65 mln zł zysku rok wcześniej). Firma zrealizowała wiele reklam, programów i zwiastunów dla Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu, a także film „Narzeczony na niby” i serial „Wilq Superbohater”.
Przychody sprzedażowe domu produkcyjnego TFP zwiększyły się z 21,78 mln zł w 2016 roku do 38,42 mln zł mln zł. Firma w sprawozdaniu złożonym w KRS wyliczyła, jakie projekty reklamowe, filmowe i telewizyjne zrealizowała w ub.r.
I tak wyprodukowała ok. 100 spotów dla Polkomtelu (operator sieci Plus), Cyfrowego Polsatu i Teva Pharmaceutical Industries. Ponadto zrealizowała programy „Poszukiwacze historii”, „Magicy z ulicy” i „Polacy na świecie” dla Polsat Play, „Wystarczy chcieć” dla Polsat News oraz program „Dzieciaki do rakiet” i serial „Daleko od noszy - reaktywacja” dla Polsatu. Odpowiadała też przez cały rok za przygotowywanie zwiastunów dla Polsat Film i Polsat Romans (łącznie zrealizowała ok. 2,5 tys. zwiastunów), obsługę oprawy antenowej Polsat Doku i obsługę montażową eventów
Ponza tym TFP wyprodukowała film fabularny „Narzeczony na niby” i serial animowany „Wilq Superbohater” (oba na zlecenie Grupy Polsat, „Narzeczony na niby” był pokazywany w kinach na początku br.). Pracowała też nad filmem „Czarny młyn” (jego realizacja jest obecnie na etapie developmentu).
Koszty działalności operacyjnej TFP zwiększyły się z 19,28 mln zł w 2016 roku do 34,61 mln zł. Zdecydowaną większość (27,54 mln zł) stanowiły w ub.r. nakłady na usługi obce. Natomiast wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 3,62 do 5,08 mln zł. W firmie pracowało na etacie 10 osób, o dwie więcej niż rok wcześniej.
99 proc. udziałów TFP należy do Zygmunta Solorza (jest też głównym akcjonariuszem Cyfrowego Polsatu), a 1 proc. - do Tobiasa Solorza (jest prezesem Cyfrowego Polsatu).
Wspólnicy zeszłoroczny zysk przeznaczyli w całości na kapitał zapasowy.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 1 proc. do 9,83 mld zł i spadek zysku netto o 7,4 proc. do 945,2 mln zł. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,8 proc. do 5,78 mln, natomiast liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,2 proc. do 13,68 mln. Liczba usług prepaidowych spadła o 13,2 proc. do 2,84 mln.
Dołącz do dyskusji: TFP ze wzrostem wpływów o 76 proc. i 3,5 mln zł zysku. Dużo spotów, programów i zwiastunów dla Polsatu