Tenisistki w nowej kampanii Sony Ericsson (wideo)
Firma Sony Ericsson zatrudniła sześć tenisistek do udziału w internetowej kampanii "Xperia Hot Shots".
Akcja promuje patronat Sony Ericsson nad kobiecym cyklem tenisowych rozgrywek oraz smartfony z rodziny Xperia.
Głównym elementem kampanii są strona na Facebooku i kanał w serwisie YouTube, na których będzie można śledzić kariery zawodniczek. Wybrane przez Sony Ericsson tenisistki to Bethanie Mattek-Sands z USA, Heather Watson z Wielkiej Brytanii, Alize Cornet z Francji, Sabine Lisicki z Niemiec, Sorana Cirstea z Rumunii i Dominika Cibulkova ze Słowacji.
Tajemnicza postać nazwana "Mr Sony Ericsson" będzie stawiać zawodniczkom różnego rodzaju zadania, a ich realizację będzie można śledzić na filmikach umieszczanych na Facebooku i YouTube. We wrześniu internauci będą mogli zagłosować na swoją ulubiona tenisistkę, która w nagrodę otrzyma 100 tys. euro.
Akcja wystartowała w Miami, gdzie obecnie trwa turniej Sony Ericsson Open. Prezentacji wyżej wymienionych tenisistek dokonała Maria Szarapowa - globalna ambasadorka Sony Ericsson.
Za kreację kampanii odpowiada Stephan Croix, head of global marketing partnerships w Sony Ericsson. Realizacją zajmie się agencja Iris.
Dołącz do dyskusji: Tenisistki w nowej kampanii Sony Ericsson (wideo)