„Telewizor z widokiem na stadion” w kampanii LG
LG Electronics Polska rozpoczęło promocję telewizorów nawiązującą do piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. Za realizację akcji odpowiada agencja Adliner.

Promocja pod hasłem „Telewizor z widokiem na stadion” obejmuje wybrane modele telewizorów LG 4K Ultra HD, OLED i 55-calowe modele Full HD. Każda osoba, która kupi taki telewizor i zarejestruje to na stronie widoknastadion.pl, otrzymuje nagrodę gwarantowaną (wybrany smartfon LG, konsolę X-Box 360 lub panele dźwiękowe LG). Ponadto wśród wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowany tygodniowy pobyt dla 4 osób w Rio de Janeiro podczas finałów piłkarskich mistrzostw świata.
Promocja potrwa do 23 czerwca i będzie wspierana reklamami w internecie i radiu. Jej realizacją zajmuje się agencja Adliner.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Telewizor z widokiem na stadion” w kampanii LG