SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym kwartale br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - ranking pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2017 roku uplasowała się na poziomie 747 912 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,24 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,33 proc. i ustabilizowała się na poziomie 304 677 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w pierwszym kwartale br. wyniósł 148 983 egz., po spadku o 13,32 proc. - największym w zestawieniu tygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 6,82 proc. i wyniosła 79 030 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale br. wyniosła 325 034 egz. Była ona o 4,23 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 520 egz., po spadku o 1,17 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 142 651 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 4,97 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w pierwszym kwartale br. wynoszącym 108 875 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się o 13,55 proc. - najbardziej w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem poprzedniego miesiąca zmniejszył się o 8,87 proc. do poziomu 735 795 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (299 808 egz.; w dół o 8,99 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (146 919 egz., spadek o 14,89 proc. - największy wśród wszystkich tygodników).

Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem marca 2016 roku roku zmniejszył się o 12 proc. do poziomu 314 412 egz.

Drugi był magazyn „TV14” (195 136 egz.; w dół o 5,99 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (139 384 egz., - 8,31 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 14,96 proc. do 107 320 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl