„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2015 roku (top 25 tytułów)
W 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku wyniosła 334 232 egz. W porównaniu do 2014 roku była ona niższa o 4,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 21,24 proc. do poziomu 252 893 egz. Był to największy spadek w top 10 zestawienia.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 20,55 proc. do 227 916 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym i dwutygodnikom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | rok | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 494 392 | 334 232 | 334 232 | 521 061 | 349 951 | 349 951 |
Przyjaciółka | 339 641 | 252 893 | 252 893 | 413 088 | 321 093 | 321 093 |
Party Życie Gwiazd | 327 403 | 227 983 | 227 916 | 387 134 | 286 948 | 286 874 |
Tina | 318 187 | 209 213 | 209 213 | 352 939 | 249 494 | 249 455 |
Show | 300 615 | 194 764 | 194 764 | 316 368 | 225 655 | 225 655 |
TV14 | 288 504 | 190 003 | 190 003 | 301 664 | 194 970 | 194 970 |
Świat Seriali | 262 017 | 161 061 | 161 061 | 271 417 | 158 991 | 158 991 |
Tele Max | 237 241 | 150 456 | 150 456 | 257 697 | 165 743 | 165 743 |
Z Życia Wzięte | 250 609 | 145 442 | 145 442 | 292 447 | 167 139 | 167 139 |
Super TV | 223 807 | 128 999 | 128 999 | 249 593 | 150 173 | 150 173 |
Pani Domu | 188 161 | 124 516 | 124 425 | 245 503 | 169 554 | 169 463 |
Naj | 206 137 | 120 096 | 120 096 | 208 317 | 146 382 | 146 343 |
Viva | 189 329 | 117 815 | 117 541 | 238 382 | 144 827 | 144 773 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 163 710 | 105 479 | 99 222 | 243 006 | 162 413 | 161 929 |
Takie jest Życie | 189 496 | 91 990 | 91 990 | 180 644 | 93 268 | 93 268 |
Sukcesy i Porażki | 145 788 | 85 044 | 85 044 | 173 000 | 97 854 | 97 854 |
Gala | 159 687 | 82 835 | 82 636 | 171 387 | 91 390 | 91 333 |
Bravo Sport | 121 838 | 75 805 | 75 805 | 128 160 | 94 236 | 94 236 |
Grazia | 138 042 | 75 238 | 75 038 | 151 616 | 85 200 | 85 048 |
Relaks | 148 992 | 71 833 | 71 833 | 172 691 | 84 807 | 84 807 |
Bravo | 124 506 | 54 847 | 54 847 | 168 423 | 98 952 | 98 952 |
Ekran TV | 89 216 | 48 610 | 48 610 | 105 338 | 56 442 | 56 442 |
Kaczor Donald | 40 059 | 19 328 | 19 328 | 41 488 | 23 594 | 23 594 |
Forum | 33 224 | 16 078 | 16 078 | 38 283 | 17 357 | 17 357 |
Puls Medycyny | 16 680 | 2 878 | 2 853 | 17 000 | 3 280 | 3 256 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2015 roku (top 25 tytułów)