SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ted Sarandos żałuje swojego porównania Netfliksa do HBO. Wyjaśnił też, dlaczego „Reniferek” odniósł sukces

Dyrektor generalny Netfliksa, Ted Sarandos, w ostatnim wywiadzie ujawnił, dlaczego nie jest zainteresowany biznesem newsowym, a także odniósł się do swojej wypowiedzi z 2012 roku, kiedy stwierdził, że Netflix stanie się HBO, zanim HBO stanie się Netfliksem. Co dokładnie miał na myśli?

Ted Sarandos, fot. NetflixTed Sarandos, fot. Netflix

W najnowszym wywiadzie dyrektor generalny Netfliksa powiedział, że dzisiaj cofnąłby swoje stwierdzenie z 2012 roku, w którym porównał platformę Netflix do HBO. „Powiedziałem, że staniemy się HBO, zanim HBO stanie się nami” – przypomniał Ted Sarandos w wywiadzie dla „The New York Times”. „W tamtym czasie HBO wyznaczało najwyższy standard produkcji oryginalnych filmów i seriali. Co powinienem był wtedy powiedzieć? Raczej to, że chcemy być HBO, CBS, BBC i wszystkimi innymi sieciami na świecie, które dostarczają rozrywkę ludziom, a nie ograniczać się tylko do HBO” – wyjaśnił.

Netflix nie uznaje tworzenia elitarnych seriali za priorytet

To nie wszystko, co mówił Sarandos. Szef Netfliksa zabrał też głos na temat potrzeby tworzenia seriali z najwyższej półki. - Elitarne filmy i seriale, cieszące się prestiżem i wysoką oceną krytyków, odgrywają bardzo ważną rolę w kulturze. Ale równocześnie jest to bardzo mała rola w skali produkcji światowej. To niszowy biznes. A my obecnie tworzymy treści dla 650 milionów ludzi na całym świecie. Musimy mieć bardzo szeroką ofertę, którą ludzie obejrzą i polubią. Z tego powodu podchodzimy do jakości z punktu widzenia konsumenta. Ludzie, którzy kochają serial „Ginny & Georgia”, powiedzą, że jest świetny.

Netflix nadal eksploruje nowe ścieżki produkcyjne, inwestując więcej w telewizję na żywo, jak na przykład w show „The Greatest Roast of All Time: Tom Brady” oraz organizując transmisje meczów NFL w okresie świąt bożonarodzeniowych. Nie należy jednak oczekiwać, że platforma uruchomi serwis informacyjny na żywo.

„Nie zajmujemy się newsami na żywo, ponieważ uważam, że jest wiele innych źródeł, które to oferują. Ludzie nie szukają tego u nas” – powiedział w wywiadzie Ted Sarandos.

Dyrektor generalny Netfliksa stwierdził również, że „Barbie” i „Oppenheimer” byłyby równie wielkimi hitami na platformie streamingowej, jak były w kinach, i dodał, że sukces „Reniferka” był zasługą ich algorytmu.

Naszą recenzję serialu „Reniferek” znajdziecie tutaj. Z kolei, o aferze wokół serialu przeczytacie tutaj.

Dołącz do dyskusji: Ted Sarandos żałuje swojego porównania Netfliksa do HBO. Wyjaśnił też, dlaczego „Reniferek” odniósł sukces

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nrl
HBO zostało wrogo przejęte i zlikwidowane, więc w sumie...
odpowiedź