„Technologia tak ma!” - piszczący zachwyt w reklamie sieci Saturn (wideo)
13 marca w telewizji, radiu, prasie i internecie ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa sklepów Saturn. Akcję wspólnie z Media Saturn Holding Polska przygotowały firmy Ogilvy&Mather, Badi Badi, Universal McCann i Golden Submarine.
Reklamy w nowej kampanii Saturna pokazują gwałtowne i nieoczekiwane reakcje klientów na ofertę tych sklepów. Bohaterka pierwszego spotu i layoutów piszczy, czemu towarzyszy opis nawiązujący żartobliwie do konwencji reklam farmaceutyków.
Kampania ma pokazywać, że produktami RTV interesują się nie tylko osoby dotknięte technologiczną obsesją. Jednocześnie w reklamach prezentowane są konkretne produkty dostępne w promocyjnej ofercie.
Akcja potrwa do końca br. i będzie się składać z pięciu odsłon. Będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), radiu (RMF FM, ZET, Trójka, Czwórka, Radio Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie oraz internecie (m.in. Onet.pl, WP.pl, YouTube, Interia.pl).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy&Mather, spoty wyprodukowało studio Badi Badi, a działania w internecie realizuje agencja Golden Submarine. Zakupem mediów zajęły się dom mediowy Universal McCann (telewizja) oraz dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: „Technologia tak ma!” - piszczący zachwyt w reklamie sieci Saturn (wideo)