TCL przedłuża współpracę z CreativeHarder
Producent sprzętu elektronicznego TCL Electronics przedłużył współpracę z agencją CreativeHarder, której powierzono komunikację na rok 2020.

W ramach współpracy, agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej w social media, prowadzenie kanałów social media, zakup mediów, obsługę graficzną oraz współpracę z influencerami.
Działania po stronie agencji prowadzi zespół kierowany przez Izabelę Juchniewicz oraz Szymona Kamińskiego, project managera.
CreativeHarder rozpoczęło realizację komunikacji marketingowej dla marki TCL w wyniku przetargu rozstrzygniętego w 2019 roku.
– Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z zespołem CreativeHarder, ponieważ nasze wspólne działania w 2019 roku przyniosły bardzo pozytywne efekty. Kampania z Mikołajem Roznerskim okazała się być dużym sukcesem wizerunkowym, a działania prowadzone w social mediach oraz strategia zakupu mediów osiągnęły wyniki lepsze, niż zakładaliśmy - mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager w TCL Polska.
Dołącz do dyskusji: TCL przedłuża współpracę z CreativeHarder