Japońskie śniadanie w kampanii parówek Tarczyński z szynki i kurczaka (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca parówki marki Tarczyński z szynki i kurczaka. Akcja jest realizowana pod hasłem „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.
Spot z kampanii pokazuje, jak Japończyk podaje swoim dzieciom na śniadanie parówki Tarczyński. Reklam podkreśla, że zawierają one 90-95 proc. mięsa, natomiast nie zawierają fosforanów. W kampanii są opisywane jako „zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.
Reklama prezentuje dwa rodzaje parówek Tarczyński: z szynki i kurczaka. Kończy się hasłem głównym marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.
Jednocześnie trwa akcja reklamowa, w której promowane są kabanosy Tarczyński Exclusive. W spocie występują gwardziści stojący na warcie przed Buckingham Palace.
Kilka la temu w reklamach kabanosów Tarczyński wystąpili Japończyk i Włoch. Natomiast trzy lata temu w kampanii tych produktów pokazano Wikingów.
Działania reklamowe produktów Tarczyński obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Dołącz do dyskusji: Japońskie śniadanie w kampanii parówek Tarczyński z szynki i kurczaka (wideo)