'Tanio i świeżo' w kampanii Intermaché (wideo)
W telewizja rusza wizerunkowa kampania reklamowa supermarketów Intermaché. Akcja pod hasłem "Tanio i świeżo" promuje odświeżony wizerunek tej sieci.
Startująca właśnie w telewizji wizerunkowa kampania reklamowa supermarketów Intermaché promuje nowe hasło tej sieci - "Tanio i świeżo". Wykorzystywane w akcji spoty pokazują muszkietera podkreślającego zalety tych sklepów, takie jak niskie ceny, wypiekanie pieczywa na miejscu i szeroki wybór produktów. Każdy z 8 filmików łączy ujęcia realistyczne z animacjami.
Akcja obejmuje stacje telewizyjne takie jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN7 i TVN24. Animację do spotów przygotowało studio Alien FX , a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: 'Tanio i świeżo' w kampanii Intermaché (wideo)