Tak trzymaj - nowa kampania simplusa
Tak trzymaj - nowa kampania simplusa przygotowana przez Euro RSCG New Europe
Powiększenie się rynku telefonii komórkowej w dużej mierze zależy od usług pre-paid, gdzie znaczną grupę użytkowników stanowią młodzi ludzie w wieku poniżej lat dwudziestu. Dotychczasowa komunikacja marki Simplus opierała się na postaci ludzika La Linea i była przeznaczona dla bardzo szerokiej grupy docelowej. Polkomtel S.A., doceniając rolę młodszych użytkowników telefonów komórkowych, wprowadza na rynek specjalną ofertę skierowaną do młodzieży. Nowa taryfa nazywa się TEAM i łączy w sobie cechy atrakcyjne dla młodych ludzi wyjątkowo tanie wiadomości tekstowe SMS oraz dużo korzystniejszy sposób naliczania obciążeń za połączenia głosowe (w TEAM rozmowy są taktowane co 15 sekund). Dodatkową atrakcją nowej oferty Simplus są modne modele telefonów.
CELE KOMUNIKACYJNE:
1. Poinformowanie o wprowadzeniu nowej taryfy.
2. Stworzenie atrakcyjnego dla młodych ludzi wizerunku Simplus Team.
3. Przedstawienie nowej taryfy.
Dołącz do dyskusji: Tak trzymaj - nowa kampania simplusa